Reels výzva 2
14.11.- 27.11.
REELS VÝZVA 2
Tato výzva je trošku jiná než ta předchozí, protože tu nepůjde o konkrétní videa, která vám dám jako inspiraci, ale půjde spíš o cíl, kterého budete chtít dosáhnout nasdílením těchto REELSŮ. Vždy si nejdřív přečtěte, co by mělo být tématem/cílem videa a až pak procházejte inspirace. Před výzvou si prosím pusťte předchozí webinář o kampaních, který je úvodem pro tuto výzvu.
Používej hashtag: #FLAMAZINGVYZVA2
Představení
1. den
- Ukaž svůj produkt/službuCílem tohoto videa bude představení/ ukázaní určitého produktu/služby, který budete v této výzva dále promovat.

Audio ve videu
Hudbu, kterou jsem použila je zde.
Text ve videu (nutné!)
Na začátek se určité hodí nějaká poutavá věta typu:
NOVÁ KOLEKCE JE NA SVĚTĚ
TOHLE SE TI BUDE LÍBIT
DEADLINE PRO VÁNOČNÍ OBJEDNÁVKY
ZA 10 DNÍ SPOUŠTÍMĚ PŘEDPRODEJ
APOD...
Dále v popisku můžeš říct příběh, který se pojí s vytvořením nové kolekce/produktu nebo nové služby. Nebo ho jen můžeš specifikovat.
Nezapomeň na Výzvu k akci, kterou přidej, jak do videa, tak do popisku pod příspěvkem. Jaké psát výzvy najdeš v tomto krátkém videu
Benefity
2. den
- Co jsou benefity tvých produktůCílem tohoto videa je vyzdvihnutí benefitů tvých produktů. Co ja na tvých produktech skvělý? Čím jsou třeba odlišné od konkurenčních produktů?
Téma vlastností vs. benefitů jsme probíraly na webináři PRODEJ NA INSTAGRAMU (doporučuji pustit celé nebo od 38. minuty)
Audio ve videu
Hudbu, kterou jsem použila je ZDE.
Text ve videu
Začni třeba poutavou větou (příklady):
Tohle ti přinese spolupráce se mnou
Moje produkty jsou jiné
Nová kolekce tě překvapí
Popisek:
V popisku více rozepiš benefity tvých produktů.
Nezapomeň na Výzvu k akci, kterou přidej, jak do videa, tak do popisku pod příspěvkem. Jaké psát výzvy najdeš v tomto krátkém videu
Návod, jak načasovat text do hudby najdeš v tomhle kompletním návodu na REELS (pusť si od 12:45)
Tohle bude sranda
3. den
- Ukaž svoji pravou osobnostCílem toto videa bude pobavit a ukázat sebe jako tvůrce/podnikatelku. Buď můžeš vytvořit něco podobného jako jsem dělala já nebo pobavit svoje sledující ÚPLNĚ jinak.
Mohlo by se zdát, že tohle video jde mimo téma kampaně, ale není to tak. Lidi se chodí na Instagram bavit a hlavně zde nakupují převážně od lidí, kteří jsou jim sympatičtí a proto je fajn ukázat trošku víc ze své osobnosti. Jak již zmiňuji výše, nemusíte točit stejné video, můžete pobavit úplně jiným způsobem a nebo jakýmkoliv jiným způsobem ukázat svoji osobnost.
Audio ve videu
Hudbu, kterou jsem použila je ZDE.
Text ve videu
Začni třeba poutavou větou (příklady):
Tohle jsem JÁ!
Tohle jste o mě možná nevěděli
Chci se vám trošku představit
Kdo stohí za touto značkou?
Popisek:
V popisku rozepiš něco více osobního o sobě. Čím víc osobní budeš, tím větší důvěru k tobě sledující budou mít a budou ti více reagovat na tvoje příspěvky. Nebo můžeš rozepsat příběh značky, nějaký fuckup, který se ti stal na začátku podníkání. Cílem je, aby tě tví sledující lépe poznali
Nezapomeň na Výzvu k akci, kterou přidej, jak do videa, tak do popisku pod příspěvkem. Jaké psát výzvy najdeš v tomto krátkém videu
Motivace k nákupu
4. den
- Voice-overV tomto videu využijeme svého hlasu a namluvíme do videa nějakou motivační řeč, která by měla zákazníky inspirovat k nákupu.
Audio ve videu
V tomto REELS bude hlavním audiem váš hlas. Pokud chcete přidat nějakou podkresovou hudbu, aby to videu dodalo atmosféru, mrkněte do návodu, kde vám ukážu, jak na to 🙂
První věta:
Podívej se do mého seznamu 60 poutavých vět
Popisek:
Nejvíc inspiruje příběh. Proto vyprávěj v popisku příběh sebe/vzniku tvých produktů nebo třeba zavzpomínej na loňské Vánoce, kdy se všechny tvoje produkty vyprodali během chvilky
Nezapomeň na Výzvu k akci, kterou přidej, jak do videa, tak do popisku pod příspěvkem. Jaké psát výzvy najdeš v tomto krátkém videu
Návod, jak na to↓
3 x Wow efekt
5. den
- Ať si z toho sednou na zadekVyužij střihu videa a překvap svoji nabídkou
Cíl: ukázat produkty/představit nabídku
Dnes vám dám hned TŘI inspirace.
v návodu ukazuju zjednoduššenou variantu. Používám tam nástroj časovač a taky zarovnání, tak pokud nevíte, o co jde, mrkněte 🙂

3. inspirace: ZDE
audio: ZDE
velmi jednoduchý REEL, kde vám budou stačit pouze dva kraťoučké záběry. Dejte si pozor, aby byly oba záběry natočeny ze stejného směru, aby to na sebe hezky navazovalo. Mně osobně se to totiž nepovedlo, ale naštěstí v inshotu existuje nástroj FLIP, který dokáže video zrcadlově převrátit.
První věta:
Podívej se do mého seznamu 60 poutavých vět
Popisek:
Více představ svoji nabídku. Proč zrovna toto tvoji zákazníci potřebují.
Pro koho jsou tvoje produkty/služby
6. den
- Komu prodáváš?V tomto videu předáš informaci o tom pro koho jsou určené tvoje produkty.
Cíl: předat informaci o tom, pro koho jsou určené tvoje produkty/služby
Inspirace na originální video: ZDE
Audio ve videu
V tomto videu je použito TOTO audio
První věta (inspiruj se nebo použij svoji):
Pro koho jsou moje "produkty" (dosaď přesný produkt)
Je tohle pro tebe?
Příběh mé zákaznice (nebo použit její jméno)
Popisek:
V popisku specifikuj svoji cílovou zákaznici nebo vyprávěj příběh ve kterém se pozná. Já například budu sdílet, co mají společného moje ženy v Klubu:)
Velké finále
7. den
- Popíšeš problém - DÁŠ ŘEŠENÍTímto videem bys měla specifikovat nějaký problém a dát lidem řešení podobě nákupu od tebe.
Cíl: popsat problém a dát řešení v podobě tvých produktů/služeb
Pro tento REEL bych si představovala mluvené video. Vím, že je to ještě pro spoustu z vás něco nového, ale věřte, že se to dá zvládnout. A protože bych vám to mluvení na kameru chtěla trošku usnadnit, uvidíme se dneska na mini webináři, kde vám dám nějaké svoje tipy (více informací k webináři níže)
První věta (inspiruj se nebo použij svoji):
Sháníš dárek po 500Kč od lokálního tvůrce?
Nevíš, jak si zorganzivat čas?
Bojuješ s ............?
Přemýšlíš, jak ....?